[bcn-pm] camisetas

Xavier Noria fxnahashref.com
Dis Jul 2 13:22:11 PDT 2005

On Jul 2, 2005, at 20:56, Carlos Escribano wrote:

> Segundo boceto de camisetas. En este caso el JAPH siguiendo el
> típico perfil.
>
> Lo siento, no he encontrado un perfil más identificable con
> Barcelona. El
> dragon del Parc Guell es magnifico, porque se presta a jugar con
> los colores
> de las letras, pero no no he conseguido que se le identificara con
> facilidad.

Jo crec que es una icona molt bonica i molt reconeguda.

Per cert que quan va estar aqui l'MJD va visitar la Sagrada Familia i
es va adonar que a la maqueta amb tota la construccio tal com esta
dissenyada hi ha una torre molt gran i central, a la part de dalt de
tot d'aquesta torre hi diu... Dominus! Varem estar una bona estona la
nit anterior a la xerrada per a veure si podiem inclore-hi una imatge
a la seva presentacio pero no en varem trobar cap.

> El texto de dentro no es el que deberia llevar, y habria que
> retocar nuestro
> JAPH para que se adaptara, que habria de ser más largo.

Intentare donar-li un cop d'ull, entre avui i dema.

> No se como se organizó la otra vez, que no estuve en el cotarro,
> pero lo suyo
> sería hacer por ejemplo tres para cubrir lo de Stas y dos regalos
> más, y en
> la medida que la gente vaya diciendo si quiere, vamos aumentando el
> pedido.

L'altra vegada vaig encarregar-me'n jo, vaig comprar-les totes d'una
tacada i amb diners meus, per fer-ho facil. A les reunions duia
sempre la bossa i poc a poc han anant sortint totes.

Si fas una tirada curta primer si us plau jo en voldria una segur,
vaig a la YAPC::EU a finals d'Agost i caldra lluir-la :-).

-- fxn