[bcn-pm] Pregunta sobre Net::Ftp

Ktala ktalanet at yahoo.es
Thu Feb 24 03:44:35 PST 2005

Gràcies Xavier, encara no he pogut reproduïr un timeout perque sembla
que la xarxa avui funciona perfecte, però he desconectat la xarxa i m'ha
agafat l'error en el get.

Merci per tot

	Miquel (a.k.a. Ktalà)

P.S. Sabries per casualitat com fer que el client pugui anar a traves
d'un proxy? es amb la opcio Firewall quan fas el new al host per crear
l'objecte?

En/na Xavier Noria ha escrit: