[bcn-pm] Mes de mac...

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.edu
Fri Apr 8 23:13:00 PDT 2005

Hola,

Ja tinc el Powerbook "up and running", es a dir que ja puc treballar amb
ell (tinc el firefox amb el que resolc problemes que em donaven el Safari
i l'Explorer per treballar a la UOC, el Office -el closed, no l'Open-,
l'emacs, alguns jocs i tots els Schemes i Lisps que he pogut trobar :-))
I aixo en bona part gracies a vosaltres!

Malgrat tot, tinc problemes amb el Perl.
Com ja sabeu no l'uso habitualment pero m'agrada i per tant
voldria que tot rutlles com cal. El problema que tinc es que alguns moduls
no van, p.ex. el Tk. En instal.lar-lo tot va be fins que fa el make tests,
on no en passa ni el 15%. De totes maneres vaig forcar el make install,
i com era d'esperar no funciona. Tinc l'X11 sdk instal.lat, o sigui que aixo
no sera. El modul porta un README.darwin que diu:

(...) Perl must be built dynamic rather that the default of static.
Use a configure incantation similar to this:

sh Configure -des -Duseshrplib [-Dprefix=/path/to/your/private/perl]

Pero aixo voldria dir que he de recompilar els fonts i que el Perl que
porta el mac no em serveix per a res, no?
Algu ho ha hagut de fer?

Una altra cosa: Tinc el firewall de l'OS X activat. Es suficient?
Recomenarieu posar alguna altra cosa?
I Antivirus, quin teniu posat els que teniu mac? Agrairia qualsevol
tipus de recomanacio en aquest sentit (firewalls i antivirus).

Moltissimes gracies per endavant,

Salut!

Jordi