[bcn-pm] Mac OS X

Albert Vilella avilella at gmail.com
Fri Apr 1 01:23:08 PST 2005

> Jo no tinc Mac, però he fet servir esporàdicament Eclipse, sobre Java, i el
> Xavi es veu que el té al seu Mac. (http://e-p-i-c.sourceforge.net/); agafa la
> versió testing, la estable no em va anar bé. El depurador está bé, i té també
> un depurador de expresions regulars que té bona pinta, però que jo no ho he
> probat encara.

Jo vaig provar-lo ara fa un any o any i mig, i està prou bé. Però com
tots els IDE, no són mai com a un li agradarien, i t'has d'acostumar a
fer-los servir...

> De tota manera m'agrada més el ptkdb (http://world.std.com/~aep/ptkdb/),
> perquè te algun detall que no té l'Eclipse de moment, com que pasant el
> ratolí per sobre del codi et va mostrant els valors de les variables. Suposo
> que no hi ha problema per instalar-ho al Mac.

També vaig provar-lo ara fa un any o any i mig, i també està prou bé,
tot i que dóna poc més del que es pot fer amb Emacs-perldb-gud...

Per a iniciats, potser recomanaria abans Eclipse/e-p-i-c que ptkdb,

    Albert.