[bcn-pm] Re: Barcelona-pm Digest, Vol 17, Issue 4

Albert Vilella avilella at ub.edu
Fri Nov 19 05:00:15 CST 2004

> Crec que hi havia un modul que ho sabia fer, pero si es aixi no l'he
> trobat.
>
> Un cop vaig haver d'implementar el que vols, i vaig usar una solucio
> senzilla que tira de la shell que ja sap fer aixo. Asumeix que pots
> confiar en que el parametre no sigui malicios, i que no vols que sigui
> portable, si no es el cas no valdria aixi mateix:
>
>      $conf = `echo -n $conf`;

Sí, la meva idea seria fer una cosa així.

> Per aquest casos concrets no tens necesitat de cap /use/
>
> Mira perldoc perlvar.
>
> Por ejemplo
> $ ARCH=testing
> $echo $ARCH
> testing
> $ export ARCH
> $ perl -e'$conf ="$ENV{HOME}/dir/subdir/$ENV{ARCH}/subdir";print $conf."\n";'
> /home/jpddb/dir/subdir/testing/subdir

> A veure, per situar-nos. Aquesta "opcio" es una cadena Perl que viu
> dins de l'script? O es un parametre de configuracio extern, per exemple
> venint d'un arxiu XML?

Exacte: és un paràmetre de configuració extern, d'un arxiu en text pla.
Jo llegeixo el paràmetre en l'script, i em quedo amb el path que s'hi ha
definit. El string podria ser "$HOME/dir/subdir/file"

De moment em quedo amb el:

`echo -n $conf`

però hauré d'investigar a veure com es fa per poder-ho fer en Win32 i
MacOSX.

Gràcies a tots,

    Albert.