Re: [bcn-pm] Llibres de Perl a Barcelona - Comanda llibres - Propera reunió

Xavier Noria fxn at hashref.com
Fri May 14 03:41:32 CDT 2004

On May 14, 2004, at 10:06, Jordi Delgado wrote:

> Es el 27/5 al bar del Passeig Maragall on sempre es fan les reunions.
> En teoria jo us he d'explicar les continuacions en Scheme, pero poca
> gent ha opinat sobre la pertinença o no d'aixo, aixi que assumeixo
> que si que us interessa.

Es va parlar del tema a l'anterior reunio i varem acordar que la
xerrada de dijous vinent seria la teva.

Es clar que aixo s'hagues hagut de comunicar, i jo em preguntava si
potser es va fer per mail privat, pero sembla que no. Suposo que ningu
no te aquesta responsabilitat i un per l'altre ningu no ha escrit, aixi
que per aquest cop em prenc la llibertat de dir-ho jo mateix, que els
dies passen.

En fi, et va be?

-- fxn