[bcn-pm] Llibres de Perl a Barcelona - Comanda llibres - Propera reunió

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.es
Fri May 14 03:06:53 CDT 2004

Hola,

> sabeu a quina llibrería de Barcelona podría trobar:
>
> Learning Perl Objects, References & Modules
> By Randal L. Schwartz
> With Tom Phoenix
> June 2003
> ISBN: 0-596-00478-8
> 205 pages, $34.95 US, $54.95 CA, £24.95 UK

Jo provaria a:
Diaz de Santos (tant a la UPC-Campus Nord com al capdamunt del carrer Balmes)
Hispano-Americana (Gran Via, tocant a la Plaça Universitat)
Casa del Llibre (Passeig de Gracia, entre Arago i Valencia)

Crec que l'hauries de trobar segur a alguna d'aquestes llibreries.

> I ja per acabar: Quin dia i a on està programada la propera reunió?

Es el 27/5 al bar del Passeig Maragall on sempre es fan les reunions.
En teoria jo us he d'explicar les continuacions en Scheme, pero poca
gent ha opinat sobre la pertinença o no d'aixo, aixi que assumeixo
que si que us interessa.

Salut!

Jordi