[bcn-pm] Europarlamentarios

Xavier Noria fxn at hashref.com
Tue May 4 01:42:04 CDT 2004

On May 4, 2004, at 1:46, Xavi Drudis Ferran wrote:

> Per cert, "no" és alguna comanda de Perl ? (jo ja m'ho crec tot...)

Creu-t'ho, creu-t'ho :-), es la inversa de use:

     use warnings;

     # imagina que ara fem quelcom que genera un warning
     # pero que nosaltres sabem del cert que esta OK.
     {
          no warnings; # no emprenyis, sabem el que fem
          # ...
     }

     # fora del bloc tornem a tenir warnings

Esta documentat a perldoc -f use.

Per cert, quan l'Alex deia que de vegades apareixen coses interessants
a la llista, es referia principalment a casos com el de la Jennifer
Aniston :-).

-- fxn