[bcn-pm] Re: [Docscaliu-info]Actes a Barcelona en contra de les patents de programari

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Wed Mar 31 17:30:24 CST 2004

El Tue, Mar 30, 2004 at 07:49:31PM +0200, Alex Muntada deia:

> Atenció! Des del grup de Perl Mongers de Barcelona estem mirant
> d'organitzar movilitzacions a Barcelona. Vegeu el fil de la
> conversa a l'històric de la llista:
>
>   http://mail.pm.org/pipermail/barcelona-pm/2004-March/000844.html

Aquí diu el dia 30 d'abril. Si ja està demanat no és important, si no,
només informo que la FFII proposava mobilitzacions a diferents ciutats
europees el 5 (o 9) de maig que són els dies del Consell d'Europa (no
el Consell Europeu) i de la Unió Europea si ho he entés bé.

Per exmple com aquesta
http://kwiki.ffii.org/DemoLisboa0405Pt

> Qui s'anima a donar-nos un cop de mà? I a manifestar-se?

Si puc fer alguna cosa... Tinc molt poc temps, però.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org