[bcn-pm] reunio d'avui

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.es
Thu Mar 25 09:18:17 CST 2004

Hola

Lamento dir-vos que no podre venir avui. Per una part un amic meu fa una
conferencia, pero a mes, des de fa dues setmanes soc pare, aixi que el
meu estat actual es el de reconfiguracio forcosa per fer front a la nova
situacio (si, ja se que tens nou mesos per preparar-te, pero jo soc dels que ho
deixen tot fins el darrer moment)...
En fi, us asseguro que aquesta experiencia dona un nou sentit a l'expressio
"anar de cul".

Ja se que nomes he vingut una vegada, pero creieu-me que ganes no me'n
falten!... El proper mes sera.

Per  demostrar la meva bona volunat podria
preparar-me alguna cosa sobre continuacions. Ja se que no es propiament Perl,
pero com es rumoreja que Perl 6 les tindra, aniria be de totes totes, no?

En fi, ja en continuarem parlant.

Salut!

Jordi