[bcn-pm] base de dades

TooManySecrets toomany at toomany.net
Mon Jun 21 16:28:31 CDT 2004

El lun, 21-06-2004 a las 23:16, topo topo lópez escribió:
> bones, algú en podría explicar si es pot fer servir mysql amb perl i en el
> cas de que es pugui, explicarme com o donarmen algún lloc de referencia pero
> en español? i si no es pot, digueu-m'he com podría fer per utilitzar base de
> dades en perl  per uns services de irc
> gràcies per tot ;))))

Creo que esto es lo que necesitas:

http://www.perl.com/lpt/a/2003/10/23/databases.html

Está en inglés y no en castellano, pero tampoco se puede tener todo XD
En cualquier caso, recuerda que Google es "tu amigo" ;-)
Por ejemplo:
http://geneura.ugr.es/~javi/dbi/index.htm
Y seguro que encuentras más.

Saludines.