[bcn-pm] XML nyaju (2)

pancake pancake at phreaker.net
Fri Jun 4 06:45:25 CDT 2004

Aixo d'estar en epoca d'exams m'obliga a sudar d'estudiar. aqi teniu la api OO per accedir al parseig del XML q vaig enviar ahir.

el passar-ho a OO es 1ms més lent en el p4m 1.7. pero bueno. es mes practic ;)

espero q a més d'algu li serveixi per si ha de fer algo semblant, per cert, si algu es curra per poder suportar tags aniuats q m'envii el .diff o ho comentem per aqi la llista. si us mireu el codi del PXP.pm veureu que lq he fet basicament es anar enllaçant amb rerefencies internes a la hash self del objecte les arrays de cada element amb els hash i escalars.

inga bon profit! =)

aqi esta el codi q l'utilitza, pq veieu com s'utilitza l'api.

[0:~/prg/xml]$ cat pxp.pl
use PXP;

$pxp=PXP->new();
$pxp->setBufferFromFile("side.xml");
$pxp->parse();

print "ROOT TAG IS : '".$pxp->getRoot()."'\n";

@tags=$pxp->getTags();
@body=$pxp->getBodies();

foreach $i ( 0..$#tags )
{
        print "$i) TAG: ".$tags[$i]." ( ".$body[$i]." )\n";
        %attr=$pxp->getAttributes($i);
        foreach $a (keys %attr)
        {
                print "ATTR $a=".$attr{$a}."\n";