[bcn-pm] La charla del jueves pasado

Xavier Noria fxn at hashref.com
Wed Jul 28 14:24:52 CDT 2004

On Jul 28, 2004, at 19:37, Jordi Delgado wrote:

> Gracies. Lamento no haver vingut, pero fent cas a la dita d'allo de
> tropecar dues vegades amb la mateixa pedra, em pensava que la reunio
> era
> dema.

Jo no se si us passa als demes, pero jo he d'anar tot sovint al web a
veure si era el tercer o el quart dijous. Despres llenço un calendari i
em poso a comptar per columna, no sigui cas que n'hi hagi cinc aquest
mes.

No seria mes facil reunir-nos _l'ultim_ dijous de cada mes?

> PS: Xavier, ja et pare? en cas afirmatiu, oom va anar tot?

N'aporto una prova irrefutable :-). De moment tot esta anant molt be.
La nena te alguna molestia sense importancia com tots els nens, pero
esta feta una campeona.

Per cert, que duc gairebe quatre quilos perduts, tal com vares advertir
:-).

-- fxn