[bcn-pm] Enric Pineda is out of the office.

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Tue Jul 20 04:35:21 CDT 2004

victor jalencas wrote:
> OK mossegaré l'ham. Qué és RT?
és un gestor d'incidències, aquí hi ha el web.

http://bestpractical.com/

Va molt bé per comunicar amb els clients, tenir tasques
i aquestes coses. Té moltes coses, però una de molt bona
és que no cal donar d'alta els usuaris. Si algú envia
un mail a una adreça es crearà una tasca nova al RT amb el
contingut. Aquesta persona anirà rebent mails amb el que
els tècnics vagin escribint a la tasca, pot contestar
els missatges i tota aquesta informació quedarà guardada
al RT.

Si algú vol provar-lo que m'ho digui i li diré una adreça
on crear una tasca en un dels llocs on ho tinc.