[bcn-pm] Hola

Ktala ktalanet at yahoo.es
Tue Jul 20 04:00:00 CDT 2004

Hola a tots :

Estic intentant automatitzar un procés amb Perl per parsejar arxius de
codi (us sona? :-D).

Estic intentant tractar els mètodes del C++ de Micro$oft que tenen com a
  format "STDMETHODIMP nom mètode(parametres) {algo}" amb la regex
"STDMETHODIMP.*\\n*\\{(.*\\n*)*\\}" però aquesta malparida només m'agafa
el primer de cada .cpp perque engloba els altres dins del primer. He
pensat de posar que el cos del mètode no contingui la paraula
"STDMETHODIMP", però no me'n surto.

Com ho farieu vosaltres (diferent d'un caracter determinat es fàcil,
però d'un string no he trobat com fer-ho)?

Merci per avançat

	Miquel (a.k.a. Ktalà)

P.S. Que útils que són les regex però que putes quan volen :-D