[bcn-pm] Re: jornada de software lliure a la UB

xdrudis xdrudis at tinet.org
Fri Dec 24 10:39:16 CST 2004

El Thu, Dec 23, 2004 at 10:28:54AM +0100, Xavier Noria deia:
> Hola! Escolteu el 10 de febrer se celebrara una jornada sobre software
> lliure a la UB (a l'edifici historic). Algu s'animaria a donar una
> xerrada o muntar un taller?
>
> Hi ha hagut dues promocions que han tingut Perl com a optativa, aixi
> que una xerrada o taller Perlistic podria encaixar (CGIs, serveis web,
> MASON, Perl 6, Parrot, ...) pero la jornada es generica aixi que
> qualsevol altre tema relacionat amb el programari lliure seria
> benvingut (la d'en Francesc de dijous vinent, les ultimes novetats en
> el tema patents per en Xavi Drudis, que hi ha de nou a PHP 5, un taller
> [...]

HOme, no tinc massa temps de preparar articles i confèrències i tal.
Però si només és adaptar alguna de les presentancions fetes per actualitzar-la
puc intentar-ho. Si d'aquí a allà em sortís algun impediment ja us ho diria.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org