[bcn-pm] xerrades

Xavier Noria fxn at hashref.com
Sun Dec 12 09:02:26 CST 2004

On Dec 12, 2004, at 3:46 PM, Alex Muntada wrote:

> Personalment, crec que és interessant.

OK, doncs la preparare.

> Vinga, jo en prepararé una sobre els CPAN Testers. Qui i què són,
> com funciona i què no acaba de funcionar, per a què serveix, etc.

Magnific! En tenim tres de noves ja.

Que mes? Algu podria donar un tutorial de POE? Algu segueix Maypole?
Una introduccio a Parrot? Threads a Perl? Unicode a Perl? Introduccio
als serveis web?

Una altra idea que se m'ha acut es destripar un modul o distribucio i
explicar-los amb un cert detall. Jo que se, per exemple, com esta
escrit Memoize, com s'ho fa Acme::EyeDrops, l'article de l'Uri sobre
File::Slurp a perl.com, Tie::File, ....

-- fxn