[bcn-pm] Wiki i NetBSD

victor jalencas victor.jalencas at gmail.com
Fri Aug 6 01:45:18 CDT 2004

Domingo,

Jo faig servir Kwiki i la veritat és que m'agrada molt. És molt fàcil
d'instal·lar i configurar, i permet modificacions senzillament (amb un
parell de sobrecàrregues pots fer virgueries)
A més, com a 'backing store' pots tirar de fitxers plans, CVS, subversion, ...

Victor

On Thu, 5 Aug 2004 19:36:49 +0200, Domingo A. Siliceo
<dsiliceoasedcatala.org> wrote:
> Hola,
> ara que tindré uns dies lliures vull posar-me a contruïr un wiki sota
> NetBSD 1.6.2. Per tal, he triat Wiki-Kwiki 0.54 i SQLite (són les
> primeres opcions i puc modificar-les). Us semblen bones tries? Algú ha
> fet rular aquesta combinació sota NetBSD (SQLite m'ha donat, d'entrada,
> problemes a la compilació)?
>
> Gràcies.
> --
>

>     Domingo A. Siliceo
>     Orihuela
> :wq

Victor Jalencas <Victor.Jalencasagmail.com>