[bcn-pm] Wiki i NetBSD

TooManySecrets toomany at toomany.net
Fri Aug 6 01:01:29 CDT 2004

El jue, 05-08-2004 a las 19:36, Domingo A. Siliceo escribió:
> Hola,
> ara que tindré uns dies lliures vull posar-me a contruïr un wiki sota
> NetBSD 1.6.2. Per tal, he triat Wiki-Kwiki 0.54 i SQLite (són les
> primeres opcions i puc modificar-les). Us semblen bones tries? Algú ha
> fet rular aquesta combinació sota NetBSD (SQLite m'ha donat, d'entrada,
> problemes a la compilació)?

El Kwiki no, he usado un poquito el Twiki. El NetBSD lo he usado un
poco. Suelo usar más FreeBSD.
De lo que estoy seguro es de que te irá de maravilla, aunque como
plataforma "estable" (nótese el entrecomillado), te recomendaría que
usaras FreeBSD 4.10-STABLE. Si es un poco más "informal" usa NetBSD,
FreeBSD u OpenBSD. Aunque el último no te dará tanto rendimiento como te
puedan dar los dos primeros, EMHO creo que la plataforma BSD será una
magnífica elección ;-)

--
Have a nice day  ;-)               "@'/ ,. \'@"

BSD is what you get when a bunch of Unix hackers sit down to try to port
a Unix system to the PC. Linux is what you get when a bunch of PC
hackers sit down and try to write a Unix system for the PC