[bcn-pm] Wiki i NetBSD

pancake pancake at phreaker.net
Thu Aug 5 16:00:19 CDT 2004

On Thu, Aug 05, 2004 at 09:12:55PM +0200, Domingo A. Siliceo wrote:
> pancake,
>
> home, no fotis! Per? si la 1.6.2 es la 'latest release'.

la 2.0 no sortira fins d'aqi bastant, dins dels devs ja es fot catxondeo i tot parlant del 2010... i la 1.6 li falten una pila de coses de temes de threads al kernel i demes, q la 2.0 ja ho porta. Peten mes paquets en 1.6 q en 2.0.

> Prefereixo no instalar la 2.0 fins que sigui la 'latest release': no
> tinc tanta necessitat. Diga'm avorrit si vols.

avorrit :)

> He mirat l'enlla? ftp que em dones, no el coneixia. No ?s el mateix que
> actualitzar per CVS?

si, pero aqi tens els binaris, i sempre es mes practic instalar current i seguir amb current, q instalar estable i saltar a current o 2.0 q es força *perillos*.

L'ultima paraula la tens tu ;) jo tinc 3 maquines amb NetBSD-current a casa i mai m'han donat problemes.

pop