[bcn-pm] Wiki i NetBSD

pancake pancake at phreaker.net
Thu Aug 5 14:09:12 CDT 2004

pero ande vas amb 1.6.2!!!

Et recomano una 2.0, o una -current, feste el cd de ftp://releng.netbsd.org i llestos. la 1.6 esta desfasada. Jo tinc sqlite i mai m'ha donat cap problema amb pkgsrc l'he fotut a netbsd i openbsd i compila perfectament. kwiki no esta empaquetat, si el pujes a -wip estaria dpm i jo t'ajudaria a refinar el paquet si cal.

Ja niras dient com va ;)