[bcn-pm] Europarlamentarios

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Wed Apr 28 17:08:56 CDT 2004

El Wed, Apr 28, 2004 at 01:37:47AM +0200, Carlos Escribano deia:

> [...]
> particulars, veig més raonable preparar un missagte llarg i raonat i
> exposar-ho en algun lloc public buscant-hi adhesions; un únic misagte a
> entregar, signat per molta gent, com si fos un manifest. Aquest si que es
> podria preparar deprisa, amb un formulari, i adreçarlo al ministre
> corresponent, o al President del Congrés si més no. Bé airejat a varis llocs,
> com Barrapunto o llistes importants, tindrem moltes adhesions. Si trovem la
> manera de que això l'apadrini alguna organització que fagi de bandera, com la

En aquest sentit ja n'hi ha dos de fets:
http://petition.eurolinux.org
http://swpat.ffii.org/papri/europarl0309/cpedu/index.ca.html

Si el contingut és aproximadament semblant al que es volia posar, es pot
simplement buscar signatures per aquestos per comptes de fer-ne de nous.
Si es vol llençar un altre missatge, doncs es pot fer un manifest nou.

> Pel que fa a la proposta de recullir material de grups polítics, jo puc
> agafar-ne un parell i fer la reserca. Amb dos persones més podriem fer-ho. i
> no em sembla tan descabellat aconseguir un dossier.

La informació bàsica per començar a investigar hauria d'estar
enllaçada des de http://patents.caliu.info/codecisio.html
(els enllaços que porten a documents d'esmenes on surt qui les
va presentar, i els que porten a anàlisis de les esmenes).

També hi ha
http://swpat.ffii.org/papers/eubsa-swpat0202/plen0309/vote/index.en.html

http://swpat.ffii.org/papers/eubsa-swpat0202/plen0309/vote/analysis.html

i hauria de poder trobar més informació i fer memòria de coses si
em voleu preguntar res.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org