[bcn-pm] Europarlamentarios

Kenneth Peiruza kpeiruza at gnunetworks.com
Tue Apr 27 04:09:19 CDT 2004

Crec q no s'han d'enviar 1000 mails a cap pobre paio, q prou n'hi ha amb
SPAM i tal i.... molt em temo q al final els servidors retornarien els
mails...

Potser la opció és q cadascú se n'encarregui d'un politicot i es dediqui
a recollir signatures, recolzaments, etc.. per tal d'adreçar-los tots
junts.

Una bona opció em sembla q passa per ( si fa no fa ):

	- Recollir signatures, organitzacions, empreses, etc...
	- Fer un escrit + o - maco d'un parell de fulls per a enviar
	juntament amb firmes i tal.

Vaja, només és una proposta ;)

Salutacions!

Kenneth Peiruza <kpeiruza at gnunetworks.com>