[bcn-pm] Dijous >>>22<<< (no dijous 29)

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.es
Tue Apr 20 10:33:57 CDT 2004

Hola,

> Ep! Primer de tot cal que aneu amb compte perquè la reunió
> d'aquest mes és aquesta setmana (dijous 22). Recordeu que
> les reunions són el 4rt dijous de cada mes (no el darrer)
> i precisament aquest mes té 5 dijous.

Aixo es koxonudo... No tinc clar que aquest dijous 22 pugui venir, pero
tot i podent venir no crec que m'ho pugui preparar prou be.

Que us sembla si ajornem les continuacions pel 27 de maig? Es possible
que dema passat vingui, pero hi ha uns quants imponderables pel mig que
fan que ho tingui una mica pelut aixo de preparar-m'ho en dos dies.
Per aixo necessitava confirmar la presentacio del 29, perque necessito
una setmaneta d'antelacio per anar be.

Ja m'ho diuen que aixo de no dormir te consequencies...

> Quant a la presentació de les continuacions, crec que m'he
> colat (ara que ho recordo, vas proposar-nos el tema de les
> continuacions abans que jo proposés de parlar de Kwiki i
> Blosxom). Per tant, proposo una solució de compromís: tu
> et prepares les continuacions, jo us parlaré del Kwiki i,
> el temps que sobri el dediquem a parlar del tema de les
> patents (si encara en teniu ganes).
>
> D'aquesta manera, i si al Víctor li sembla bé, un altre dia
> podríem preparar dues presentacions combinades sobre CMS:
> Blosxom i MovableType.
>
> Què en penseu?

Jo crec que en previsio, estaria be que us preparessiu el que tingueu,
si es que la reunio ha de ser dema passat.

Ho sent molt,

Salut!

Jordi