[bcn-pm] actes contra patents de programari.

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Tue Apr 6 15:07:33 CDT 2004

El Tue, Apr 06, 2004 at 08:15:45AM +0200, Francesc Guasch deia:

> Al final no ho he aconseguit, ningú m'ha contestat.

Però algú sap si és normal que contestin?. Jo no he muntat mai cap
manifestació. Però igual només s'ha d'avisar i no et diuen res perquè
el dret de manifestació ja el tens (és una hipotèsi, ni idea de si va així).
En tot cas no t'han dit que no...

> Per que no ? que hi veus de dolent en que els actes online i
> en viu siguin la mateixa data ? No se si vas veure el meu mail, vaig
> estar buscant al calendari del ffii i no deia res del 30 d'Abril.

Que els actes no només són online. El 14 i 15 hi ha manifestacions,
conferències, rodes de premsa, etc. a Brusel·les, i com que hi ha més
dies que llangonisses, no cal posar algú en el compromís de decidir si
va a Brusel·les o a Barcelona. Tampoc es mora ningú, però posar per
posar ...  Però si és el 30 no passa res. És que encara no tinc clar
quin dia has demanat, el 30 d'abril ?

> Per altra banda, degut al plaç de 10 dies necessari per demanar
> els permissos ja no hi som a temps pel 14. Ara si que necessitariem
> que alguna associació amb cara i ulls ho tornés a intentar per
> la segona data propossada del 30 d'Abril, també es parlava del
> 4 o 5 de Març. Es possible ?

A veure. Això vol dir que vas demanar pel 14 però ara consideres que
no t'han autoritzat i que cal buscar un altre dia?. No estic segur
que la manca de resposta sigui un problema, m'agradaria que algú ho
confirmés. El que si que em sembla és que si es fa el dia 14 s'ha
de decidir ara i començar a anunciar-ho, perquè una setmana
és molt poc temps per a fer correr la informació per mirar que vingui
el màxim de gent. Si es fa el dia 30 també estaria bé decidir-ho
i començar a escampar-ho, però potser hi hauria més temps per fer-ho
(potser es podria fer algun poster, o què se jo...)

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org