[bcn-pm] actes contra patents de programari.

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Mon Apr 5 16:33:58 CDT 2004

El Sat, Apr 03, 2004 at 04:08:27PM +0200, Xavi Drudis Ferran deia:

> Doncs si has intentat demanar permisos ja està. No cal parlar-ne
> més. Espero que no coincideiixi amb els actes a Brussel·les de
> 14 i 15.

Hola. Ha apregut a l'agenda de caliu.info la concentració a la
plaça de Sant Jaume el 14 d'abril. Suposo que això deu ser el
que està demanat (preferiria que no coincidís amb Brussel·les,
però vés, què hi farem). Però l'enllaç d'allà porta al wiki de
bpm que no veig que hi hagi informació de la concentració.

Hi ha alguna cosa definitiva que es pugui anunciar als quatre vents, ja ?

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org