[bcn-pm] actes contra patents de programari.

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Fri Apr 2 00:44:36 CST 2004

xdrudis at tinet.org escribió:
> Hola.
>
> He llegit per sobre l'arxiu de la llista de Perl Mongers de Barcelona
hola
> - La FFII proposa el 5 o 9 de maig per actes a diferents ciutats
> europees.

Vaja, quin lio amb les dates, primer era el 30, després el 14.
Jo estic mirant el calendari de la ffii i no veig resal maig
, ho miro aqui:

http://plone.ffii.org/calendar/calendarMonth?allEvents=1&currentDate=2004/05/01

> - Sobre contactes amb polítics, premsa, etc. Jo puc fer el que pugui
> per reenviar el que m'envieu, així que hi hagi alguna cosa concreta

val, a veure si concretem el calendari abans.

> - Fer difusió per grups de programari lliure està molt bé. Però
> no oblideu la resta de societat.

bona idea.

> - Llistes de correu. Si voleu fer servir la de Perl Mongers, perquè és
> d'on ha sortit la iniciativa, perfecte. Si això molesta, podeu usar
> docscaliu-noepatents at lists.sf.net, que està molt morta (per cert si

ah perfecte, vaig a subscriure'm, podem proposar aquesta llista
per tothom que volgui informació del tema ?

> sé si és gaire bon lloc per concentrar-se. Un possible lloc seria la
> delegació del govern de l'estat (Pla de Palau, no?) perquè la decisió
> de maig està en mans dels estats membres de la UE (encara que encara
> no hi ha govern nou, i no sé si li tocarà decidir a Montilla o què,
> és molt just per a que tinguin temps de reaccionar). Però tampoc és
> que el lloc sigui important. Si es fa a Plaça de Sant Jaume, doncs a
> plaça de Sant Jaume.

Jo he intentat demanar permissos per lo de la Plaça Sant Jaume,
de moment no he rebut resposta.