[bcn-pm] Re: Barcelona-pm Digest, Vol 4, Issue 9

albert vilella vilella at bio.ub.es
Fri Oct 24 11:17:09 CDT 2003

> Bueno bueno, va venir molt poca gent, i la majoria vam arribar
> tard, supertard, i tardissim.
>
> De tota manera, el Carlos s'ho va currar amb la documentació.
> Li vam demanar que, al menys, fes un aperitiu del Axkit als
> dos que vam anar. Ens va fer una descripció ràpida, sobre tot
> orientada a possibles aplicacions. Com tenia que marxar aviat,
> es va quedar així la cosa.
>
> Un cop va marxar, el Sergi va intentar fer-nos veure, sense molt
> èxit, que el Axkit és molt útil inclús per accedir a bases de
> dades i fer aplicacions. La veritat es que semblava bastant
> [...]

Doncs simplement destacar tres coses:

- dues, les de la foto de la mexicana, o sigui, una i l'altra... :-p

- I la tercera, que OpenOffice 1.1 ha millorat moltíssim en llegir
fitxers de Word. Ara puc editar formularis de documents Word amb
requadres, gràfics, caselles i pijades vàries, guardar-los en .doc, i el
que el rep ni se n'entera que faig servir OpenOffice.

A part d'això, per fer presentacions tipus PowerPoint, amb la tipografia
amb anitaliasing, ara ja exporta en swf, html i sobretot en pdf. Això
vol dir que pots fer la presentació amb l'OpenOffice, o si has de fer
servir el ordinador amb Windows que està connectat al canó, doncs ho
passes a pdf en un plis plas i ja està...

Molt bones notícies en general,

vinga,

albert