[bcn-pm] mañana axkit

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Fri Oct 24 10:57:50 CDT 2003

carlos escribano escribió:

> Pues eso, que como mañana toca lo le axkit os cuento de que va la aplicacion
> esa.

Bueno bueno, va venir molt poca gent, i la majoria vam arribar
tard, supertard, i tardissim.

De tota manera, el Carlos s'ho va currar amb la documentació.
Li vam demanar que, al menys, fes un aperitiu del Axkit als
dos que vam anar. Ens va fer una descripció ràpida, sobre tot
orientada a possibles aplicacions. Com tenia que marxar aviat,
es va quedar així la cosa.

Un cop va marxar, el Sergi va intentar fer-nos veure, sense molt
èxit, que el Axkit és molt útil inclús per accedir a bases de
dades i fer aplicacions. La veritat es que semblava bastant
complicat. Potser el Carlos té alguna cosa a dir.

També es va parlar d'altres temas superfrikies com la fibparty,
seguretat, wireless ,un hotel de NY que ha incomplert una patent
per posar nºs SNMP a les habitacions ( això va provocar reaccions
d'incredulitat a l'audiència ). Jo vaig posar-me una mica pesat
en lo que mola la darrera versió de l'OpenOffice.org
   ftp://ftp.rediris.es/mirror/openoffice.org/stable/1.1.0/
Ho faig servir desde fa unes setmanes i he quedat impressionat.

Ah, i aquí teniu un anunci antipirateria de microsoft que he
escanejat d'una revista.

Potser es va parlar d'algo més que he oblidat, reconec que
durant uns minuts vaig estar una mica out mirant la pitrera
de la nova chati que entra a Gran Hermano. ( adjunto fotillo )