[bcn-pm] Presentació

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.es
Tue Nov 25 05:33:35 CST 2003

Hola,

M'acabo de suscriure a la llista dels Perl Mongers de
Barcelona i m'agradaria presentar-me.

Em dic Jordi Delgado i soc professor Titular en el departament
de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la UPC. Ensenyo
assignatures com "Introducció a la Programació" o
"Programació Metòdica" a la FIB i a la EPSVG (a Vilanova).
També soc consultor d'"Intel.ligència Artificial I" a la UOC.

La veritat és que una de les coses que més m'agrada és aprendre
llenguatges de programació i ara mateix li toca a Perl. Potser
el que em fascina més de Perl és tot el mon que hi ha al seu voltant,
la "Perl Culture" . No ho havia vist en cap altre llenguatge de
programació.

Tot just estic començant a aprendre'n i la meva intenció, si puc
perseverar fins el maig o juny, és impartir una ALE (assignatura
de lliure el.lecció) el curs que ve, 2004/05, a la FIB que es digui,
per ser originals, "Programació en Perl". Em penso que hi ha prou
interés com per que tingui un cert èxit (en nombre d'estudiants
matriculats).

En fi, de moment us demano que sigueu indulgents amb mi si
de tant en tant us pregunto alguna coseta no massa interessant,
o trivial, relacionada amb Perl. Penso que puc considerar-me un
"newbie" en el món Perl.

Salut!

Jordi