[bcn-pm] llibres

Frederic Udina udina at upf.es
Tue Mar 18 04:44:03 CST 2003

Hola,

per a mi la diferencia es que Software lliure vol dir:

-- Pots usar el programa lliurement.
-- Pots donar-lo a qui vulguis
-- Pots modificar-lo
-- Pots donar o vendre les modificacions que hagis fet.

Open source sovint posa restriccions a les dues o tres ultimes.

Entenc que Perl es software lliure:

$ perl -v

This is perl, v5.8.0 built for sun4-solaris

Copyright 1987-2002, Larry Wall

Perl may be copied only under the terms of either the Artistic License or
the
GNU General Public License, which may be found in the Perl 5 source kit.

Salut,