[bcn-pm] CMS

Pol Jané pol at gnunetworks.com
Thu Jul 31 03:44:41 CDT 2003

> [...]

>una mes tener una cena el fin de semana y otra la presentación el
>fin de semana?

> I ja que hi estem posats, jo també voldria que proposéssiu idees
> per a refer la web del grup. Disposem d'un Apache amb mod_perl i
> potser podem demanar accés al MySQL. Res més. La meva idea seria
> muntar un wiki (així de passada puc aprendre com funciona) ja
> que ens permetria que qualsevol persona actualitzi les pàgines
> i la web sigui més dinàmica. Algú hi té experiència en wikis?
> Teniu d'altres idees? Què voldríeu posar a la web del grup?

Pots emprar com a CMS,un software anomenat EZ-Publish, però no sé que és pitjor, EZ o Tiki.
El software en si no esta massa documentat, però un cop funcionant està força b, al'hora
d'actualitzar continguts.

Podeu trobar-lo a -> http://www.ez.no

Però lo dit, la versió 2.0 esta molt maca i algo documentada però té al seva complexitat, però la 3.0, molt poc documentada, compreu aspirines ;)

llista dels Barcelona-pm
Barcelona-pm at mail.pm.org
BCN Perl Mongers: http://barcelona.pm.org