[bcn-pm] propera reunió (i següents)

Victor Jalencas vic-barcelonapm at carotena.net
Thu Jul 31 06:45:15 CDT 2003

Mensaje citado por Alex Muntada <alexm at cpan.org>:

> Quoting carlos escribano:

> Si voleu repetir a la UPC, no hi ha problema (potser no podré
> reservar sempre la mateixa aula, però segur que alguna o altra
> hi haurà disponible). Val a dir, que a mi em resulta més còmode
> si es fan a la UPC i per això us deixo a vosaltres que decidiu
> el lloc.
>
> Potser l'únic inconvenient a la UPC és el tema del menjar i el
> beure, però sempre podem organitzar reunions amb carmanyola
> (e.g. Barcelona Perl Tupperware Mongers) o anar a sopar després,
> encara que sigui al Frankfurt Pedralbes, molt a prop del campus.

Per mi el campus es perfecte, ja que visc fora de Barna i surto per la A2

> És cert que hi ha gent que preferia fer les trobades en cap de
> setmana perquè són de fora de Barcelona o perquè durant la
> setmana no els va massa bé. Jo només voldria evitar de fer les
> reunions els dissabtes pel matí (és l'únic dia que aprofito per
> dormir tot el que puc) o durant l'horari laboral entre setmana,
> però m'adaptaré al que decidexi el grup.

Per mi lo més convenient seria divendres a la tarda, i si no més igual, potser
alternant entre setmana i caps de setmana.

> I ja que hi estem posats, jo també voldria que proposéssiu idees
> per a refer la web del grup. Disposem d'un Apache amb mod_perl i
> potser podem demanar accés al MySQL. Res més. La meva idea seria
> muntar un wiki (així de passada puc aprendre com funciona) ja
> que ens permetria que qualsevol persona actualitzi les pàgines
> i la web sigui més dinàmica. Algú hi té experiència en wikis?
> Teniu d'altres idees? Què voldríeu posar a la web del grup?

En Carlos ha proposat Blosxom, el conec només d'oides però em fa bon feeling.
El que a mi m'agrada és MovableType, tot i que no és lliure és gratuït per
nonprofits i les fonts estan a l'abast. A més hi ha plugins de tota mena
disponibles, jo mateix n'he tret un la setmana passada (potser podria parlar
d'aixo, Tim? Per cert, potser seria interessant tenir una còpia del codi
penjada a BPM, tot i que no sé si hi ha molta gent que usi MT per aqui, però
aixi és veu que som actius)
Sigui el que sigui està clar que haria de ser basat en perl, no?
Potser el format blog no és el més adient (tot i que hi ha molt bones maneres
de fer servir MT per pàgines més estàtiques (bradchoate.com/past/001656.php))

Si no, m'agradaria proposar enodes (www.enodes.org), un CMS basat en perl.
Nomes he mirat la documentacio per sobre, no l'he arribat a instal·lar però té
bona pinta, i s'integra amb Apache::Gallery (el meu paquet preferit quant a
galeries de fotos).

Triem el que triem: que tingui un disseny modern, res de taules ni marranades.
Accessible, XHTML 1.0 estricte amb CSS, tipografies agradables (res de arial ni
comic sans!), pretty-printing de codi... bueno m'aturo ja amb la wishlist. En
qualsevol cas, ofereixo la meva experiència per a lo que pugui servir, per
descomptat.

Victor