Re: [bcn-pm] propera reunió (i següents)

Joel Pinckheard joel at pincky.com
Thu Jul 31 03:13:17 CDT 2003

> És cert que hi ha gent que preferia fer les trobades en cap de
> setmana perquè són de fora de Barcelona o perquè durant la
> setmana no els va massa bé. Jo només voldria evitar de fer les
> reunions els dissabtes pel matí (és l'únic dia que aprofito per
> dormir tot el que puc) o durant l'horari laboral entre setmana,
> però m'adaptaré al que decidexi el grup.

Antes he dicho que no me gusta los fines de semanas pero Mark
me ha dado una idea - nos hablábamos de como funciona el
grupo en su ciudad y digo que ellos hacen una cena una vez por
mes y una presentación también.

Tal vez seria bien hacer algo así, quedarnos dos veces por mes y
una mes tener una cena el fin de semana y otra la presentación el
fin de semana?

> I ja que hi estem posats, jo també voldria que proposéssiu idees
> per a refer la web del grup. Disposem d'un Apache amb mod_perl i
> potser podem demanar accés al MySQL. Res més. La meva idea seria
> muntar un wiki (així de passada puc aprendre com funciona) ja
> que ens permetria que qualsevol persona actualitzi les pàgines
> i la web sigui més dinàmica. Algú hi té experiència en wikis?
> Teniu d'altres idees? Què voldríeu posar a la web del grup?

Yo estoy montando (estoy en el proceso de marketing internamente)
un wiki con TWiki que usa ficheros plenos. El malo es que estoy haciendo
la traducción yo mismo. Buscaba pero no encontré algo en castellano que
no
usaba una BB.DD. Es muy muy facil de montar y usar.