[bcn-pm] Salutacions !

Daniel Ribes danielribes at menta.net
Tue Jul 29 11:27:13 CDT 2003

Hola tothom !,

Ahir al vespre fent una llegida a Vilaweb em vaig assebentar de la
vostra existencia, i de la xerrada que organitzaveu. Malauradament no hi
vaig poder assistir, però em vaig apuntar ràpid a la vostra llista de
distribució.

Vaig descobrir el Perl ja fa forces anys (el 1997 crec recordar) i ha
esdevingut tot un vici/passió/necessitat.

Per tant teniu un nou membre a la llista, espero que el temps i la
disponibilitat em dongui l'ocasió d'anar col.laborant amb les coses que
s'organitzin.

Una salutació a tothom.

- Enjoy Perl !

Daniel.