[bcn-pm] Hola Matiners !

Tim Allen zeno at timallen.org
Tue Jul 29 09:21:21 CDT 2003

Xavi Wrote:
> On Tuesday 29 July 2003 08:17, Francesc Guasch wrote:
>
> Excel.lent, trobo que ha estat un bon treball d'equip i que tenim un bon
> precedent per animar-nos a organitzar coses :-).

Estic completament d'accord.  Ayer en Marc em va dir "Tim, thanks for
organizing all of this", i li vaix dir, "Don't thank me, I did nothing!".
Then he said, "well, thanks for getting out of the way" (merci per no
haber-lis estorbat!)

Cada vegada em quedo més asombrat amb el nivell de participació del grup--
mais vaix tenir problema en trobar a socis que volen presentar-ens xarlas...
en dues ocasions hem tengut invitats de noms coneguts i es van apuntar-se
moltes socis que van voler ajudar... ara tenim dues persones que es van
apuntar per fer treballs més o menys permanents (Alex com WebMaster i Xavi
com Vendador de les Samarettes).

Ara ens toca un mes de descanso (encara en Joel ens presentará el tema
d'Agost i té bona pinta).  Pero Xavi té rao-- tenim un grup en que a la gent
no le cau els anells (existeix aquesta expresió en català?), i si a algun
l'agradaría escoltar una xarla de alguna persona conegut, el mateix ho puc
organitzar amb la ajuda del grup.

Doncs, merci a tots per tot.  Amb un grup aixi, el únic que es queda per fer
al coordinador és dar les gràcies.

Salutacions,
--
Tim/zeno