[bcn-pm] restaurante

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Mon Jul 28 06:55:23 CDT 2003

Xavier Noria wrote:

> Els que hem dit explicitament que vindrem a les xerrades som mes o menys
> uns divuit ara per ara, comptant amb en Mark. Com que no hi ha temps de
> muntar una llista amb la gent que vindra potser fora prou bo reservar
> per a divuit directament.

Em sembla moltíssim reservar per 18. Al mail que es va
enviar de gent que possava pasta no se si n'hi havien
més de 7 o 8.

Vaig a trucar ara per reservar per 15. Proposso que
just abans de començar la conferència d'en Mark es passi
llista per veure qui ve a sopar i els torno a trucar.

Els comento el tema als del restaurant.