[bcn-pm] restaurante

Xavier Noria fxn at hashref.com
Mon Jul 28 05:41:24 CDT 2003

On Monday 28 July 2003 12:08, Francesc Guasch wrote:

> Hola, Jo puc reservar el restaurant. He estat mirant els
> mails antics, i no trovo cap llista d'assistents. Algú
> sap, el més ajustat possible, quans vindriem al sopar ?

Els que hem dit explicitament que vindrem a les xerrades som mes o menys
uns divuit ara per ara, comptant amb en Mark. Com que no hi ha temps de
muntar una llista amb la gent que vindra potser fora prou bo reservar
per a divuit directament.

> Puc reservar aquí al davant de la UPC, Jolivert meu o
> algo així.
>
> També podriem anar a algun altre lloc. A mi m'agrada molt
> el Pitarra ( C. Avinyó 56 ). Fan plats catalans molt bons,
> fantàstica la caça, també hi ha peix.

A mi em sembla prou be, si es que a la gent no li fa res desplac,ar-se
al centre. Potser farem una mica tard, pero es un dia especial tot
plegat.

Ell no ha d'amatinar massa dema, i Barcelona l'hi esta agradant molt,
crec que li agradaria baixar per la zona de les rambles a sopar.

-- fxn