[bcn-pm] restaurante

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Mon Jul 28 05:08:02 CDT 2003

Adrián Hermoso wrote:
> la llista: barcelona-pm at pm.org

> yo.
> Eso digo yo, yo no soy de la zona ni me la conozco... Pero creo q el
> restaurante se habria tenido que reservar con unos dias de antelación.

Hola, Jo puc reservar el restaurant. He estat mirant els
mails antics, i no trovo cap llista d'assistents. Algú
sap, el més ajustat possible, quans vindriem al sopar ?

Puc reservar aquí al davant de la UPC, Jolivert meu o
algo així.

També podriem anar a algun altre lloc. A mi m'agrada molt
el Pitarra ( C. Avinyó 56 ). Fan plats catalans molt bons,
fantàstica la caça, també hi ha peix.

Tingueu en compte que avui es dilluns i molts restaurants
tanquen.