[bcn-pm] Cartell en HTML

Tim Allen zeno at timallen.org
Fri Jul 25 16:03:34 CDT 2003

> Tim, gràcies per donar-me les dades per modificar la pàgina web
> i per la traducció de la presentació d'en MJD que va fer en Xavi.

Alex, gràcies a tú.  Per fin el meu plan comença a funcionar: no tinc res
que fer ;).

> Caldria fer un replantejament de tota la web, però ja ho farem
> més endavant (potser la propoera reunió, a l'agost, podria anar
> d'això).

M'agrada l'idea-- ja porto temps amb l'idea de canviar el aspecte del web--
just despres de areglar la porta del bany, i canviar el panyal al Daniel, i
baizar les escombres...

> També he fet circular la notícia per puntbarra.com i pel meu
> departament (miraré que també posin la notícia a diferents webs
> de la UPC: DAC, FIB i www.upc.es) i vosaltres podeu fer el
> mateix.

Fantastic.  Vol dir que es molt gratificant veure com la gent de aquest grup
s'han apuntat per fer els traballs.  Gràcies a tots.