[bcn-pm] MJS show cartell

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Sun Jul 20 10:54:02 CDT 2003

Alex Muntada wrote:

> Estic d'acord amb tu. Jo no faria cap menció a la gira europea
> sinó a la jornada especial de Barcelona.pm amb en MJD com a
> convidat especial.

Uff, reconec que, artísticament, m'encantava la idea
de donar-li un toc musical al disseny del cartell. La culpa
va ser del que va dir lo del telonero. :)

> A la web de la UPC hi ha un mapa del campus, que podem utilitzar
> per indicar on es troba l'edifici.

Estaria bé tenir una plana amb el mapa i la descripció del
show, el link s'hauria d'afegir al cartell.

Per altra banda, ara estava pensant que potser és un
pel massa tard no ? Tenint en compte que l'home aquest
és guiri, fer-li començar a les 8 de la nit em sembla
un pel fora d'hora. Què opineu ?