[bcn-pm] visita MJD: cuanta gente?

Xavier Noria fxn at hashref.com
Wed Jul 16 16:12:22 CDT 2003

On Wednesday 16 July 2003 20:31, Carles Pina i Estany wrote:

Ei Carles!

> yo en principio vengo

Perfecte!

> Si no voy tarde me gustaría contribuir con unos 20 Euros al tema,
> ahora que tengo algo de dinero (bueno, lo gané con un curso de PHP
> pero estará bien invertido :-P )

OK, com que dius que no es segur nosaltres en principi comptem amb els
260 que ja li hem dit a en Mark. Si vens i podem donar-ne 280, millor.

> Además mañana jueves salgo de viaje hasta lunes, así que otra vez out
> unos dias (lo digo por si fxn me envias alguna cosa...)

D'acord, segurament quan tornis trobaras mails a la llista amb l'agenda.
Altrament truca'm al 669460203 dilluns i et dic com ha quedat la cosa
(estic a la YAPC::Europe la setmana vinent i no torno fins diumenge).

-- fxn