[bcn-pm] visita MJD: viene!

Xavier Noria fxn at hashref.com
Mon Jul 14 12:12:50 CDT 2003

On Monday 14 July 2003 09:22, Xavier Noria wrote:

> De acuerdo, le escribo y os digo algo.

Ja tenim resposta. Diu en Mark que podem obrir la xerrada tot el que
volguem. Podem convidar a qui volguem, tant si es de Barcelona.pm com
si no. Per ell perfecte, quanta mes gent millor.

Aixi doncs, Alex? Carlos? Tenim carta blanca per buscar recursos i
organitzar una xerrada en un lloc maco. Us en podrieu encarregar?

De moment tenim unanimitat per la 12 x 5. Si no hi ha novetat dema al
mati confirmarem que l'hem escollit.

-- fxn