[bcn-pm] visita MJD: actualitzacio de llista i proposta

Xavier Noria fxn at hashref.com
Wed Jul 9 04:24:57 CDT 2003

On Wednesday 09 July 2003 08:42, Alex Muntada wrote:

> Cap problema, encara que sigui una mica més. Si en MJD està
> disposat a fer-se càrrec de part de les despeses, crec que
> val la pena ajudar-lo fins on poguem.

Hi estic totalment d'acord. Jo de fet volia proposar 30 euros pero com
que hi ha gent a la que no li van be doncs ho he deixat en 20 en el
mail, pero potser fora bona idea fer-ho un pel mes flexible.

Podriem fer una cosa si us sembles be, posem un minim de 20. El que no
pugui mes de 20 que no s'amoini, esta perfecte. Els que no ens importi
posar una mica mes de manera voluntaria ho podem fer lliurement. Si es
el cas digueu-me una quantitat el mes aviat possible de manera que
pugui fer una suma i dir-li a MJD i Paris.pm aquesta nit quan podem
cobrir nosaltres i comprar un bitllet abans no volin si s'escau dema.
Penseu que les dates del viatge ronden l'1 d'agost i no val a badar.

Jo personalment posare 30 euros i casa meva. Per la nit addicional no us
preocupeu perque hem quedat amb la meva dona de deixar-li les claus de
casa (i l'ADSL en marxa :-) per la nit de dissabte 26. Aixi que nomes
cal pagar el bitllet, que eren 310 euros (+ tases imagino) si no el fem
combinat, que amb els preus actuals es la millor opcio.

Ara mateix som 9 persones:

    Tim
    Toni
    Carlos
    Joel
    Alex
    Jaume
    Anarion
    Jose Luis
    fxn

Per fer facil el tema del sopar i de la samarreta crec que ho podriem
separar de la donacio de peles i podriem el mateix dia dividir el total
del sopar + 14 euros entre els que estem i pagar alla mateix a parts
iguals. No crec que pugi gaire.

Digueu alguna cosa!

-- fxn