[bcn-pm] Expressions regulars

avilella avilella at lycos.es
Fri Dec 12 14:17:51 CST 2003

Hola,

estava mirant fixament una expressió regular que no em feia el que jo
volia, i al cap de 20 minuts vaig pensar:

"Hi ha d'haver alguna eina que m'ajudi amb això".

Vaig trobar que e-p-i-c.sf.net, que és l'editor perl que hi ha per a
Eclipse, té una cosa que es diu RegExp Plugin:

http://e-p-i-c.sourceforge.net/main.html#Features (l'última Feature)

Està molt bé, però només pel RegExp Plugin és una mica molest haver de
carregar l'Eclipse, i a mi si em treuen de l'Emacs i el perldb...

Per això vaig buscar si hi havia alguna cosa en Emacs que fes el mateix
que el RegExp Plugin de l'e-p-i-c, però no he trobat res.

El que he trobat que més s'hi assembla és el glark (glark.sf.net), que
es fa servir des d'una consola, però que li manca el "Subexpression
highlighting". I jo de ruby, que és amb què està escrit el glark, res de
res.

O sigui que, primer demanar disculpes als forofos de vim, i us volia
preguntar si vosaltres coneixeu alguna utilitat de l'estil...

Gràcies i bon nadaaal!,

    Albert.