[bcn-pm] Al menys que serveixi d'exemple ...

Joan Albert Aixendri Morales jaixendr at ac.upc.es
Tue Dec 2 05:48:40 CST 2003

Hola gent!

Avui, quan per fi he tingut una mica de temps per "jugar" amb el pgp
he pogut comprovar que el fitxer "secret.pgp" estava corromput!!!

Com que no tinc cap copia llavors la clau publica queda inservible i
a més irrevocable, ja que hem sembla que fa falta la secreta per a
poder fer-ho, i finalment com que te expiracio indefinida quedara
alli per sempre .....

Bé, per tant, us demanaria, quan puguessiu, que em revoquessiu la
firmada aquells qui ho heu fet i tornar a firmar la nova (es la clau
 amb la que firmo aquest mail, pero la portare tambe en la nova
trobada)

Finalment, espero que aixo no passi a algu altre.

Salutacions a tot el grup!!

Albert.