[bcn-pm] Re: Signatures PGP/GPG

Josep Monés i Teixidor jmones at puntbarra.com
Mon Dec 1 13:19:24 CST 2003

On dl, 2003-12-01 at 19:34, Josep Monés i Teixidor wrote:

> Amb el PKI amb CA, però, no només s'utilita per intercanviar claus
> públiques... s'afegeixen altres coses útils com els usos de la clau i
> també es fan certificats d'atributs (que permeten assignar drets a un
> certificat amb una caducitat diferent a la del certificat o
> descentralitzant les CA). Vull dir que, en termes de "features" està
> molt més madur que el PGP.

Un aclariment: Sé perfectament que pots afagar aquests atributs i
signar-los amb una clau GPG de confiança per fer certificats d'atributs
o d'usos permesos d'una determinada clau en un sistema. Em referia més
que res que aquests sistemes sempre adopten una estructura "de tipus CA"
i, és clar, resulta més obvi fer-ho amb certificats x.509 que amb
OpenPGP.

--
Josep Monés i Teixidor
Clau GnuPG: gpg --recv-keys 80E85CC4