Salutacions

Jaume Badiella i Aguilera myotis at drac.com
Tue Feb 12 14:15:57 CST 2002

Barcelona Perlmongers - http://barcelona.pm.org (list: barcelona-pm at pm.org)
Angel Faus wrote:

> Barcelona Perlmongers - http://barcelona.pm.org (list: barcelona-pm at pm.org)
> Hola,
>
> Em dic Àngel Faus i aquest és el primer missatge a aquesta llista.
>
> Soc un usuari del perl des de fa un munt d'anys, i trobo la idea dels Perl
> Mongers molt interessant.
>
> Porto alguns dies i no he vist cap missatge encara. No se si es casualitat o
> potser és habitual. ¿Quin són els temes que normalment es tracten? ¿Som
> gaires membres a aquesta llista?
>
> Un salutació a tots, i espero poder aprendre aquí una miqueta més de perl...

> [...]

Hola i benvingut. En efecte, hi ha molt poc moviment a la llista.
Desgraciadament, no sóc el millor per informar-te, perquè fa uns mesos que
no vaig a cap trobada del grup ni he parlat amb ningú. El que sí et puc dir és
que el grup és molt nou (de l'any passat) i som quatre gats (no t'estranyi que
la llista no tingui gaire trànsit).

Jo també fa anys que vaig començar a programar en Perl (tot i que ara faig
sevir més aviat PHP): havia seguit una temporada les llistes generals dels PM,
però no havia pensat mai en formar un grup, tot i que ja n'hi havia un de
radicat a Manresa (jo sóc de Terrassa). Quan en Tim Allen -un programador de
Washington que treballa a Barcelona- va voler fundar uns Perl Mongers a
Barcelona, vaig acabar per posar-m'hi en contacte; però ja et dic, des del
setembre passat que no el veig. Pots trobar en Tim a zeno at barcelona.pm.org.

Espero que una hora o altra tindré temps per venir a treure el cap.

Fins a la pròxima

Jaume Badiella
-|
|-