[bcn-pm] No veo el fallo

Tim Allen tim.allen at oportunanet.es
Wed Aug 28 02:06:09 CDT 2002

----- Original Message -----
From: "Jaume Badiella" <myotis at drac.com>
> Per enviar email a la llista:
> barcelona-pm at pm.org

> El motiu del missatge d'error és la primera línia:
>
> #/usr/bin/env perl -T
>
> que no és res (és un comentari): l'error l'està donant bash (no perl).
>
> Hauria de ser alguna cosa com ara
>
> #!/usr/bin/env/perl -T

Hola Jaume!
Ayyyy. Tens raó.  No em vaix donar conta.
Amb els mandos següents, em sorti aquesta:

$ chmod +x tms.pl
$ ./tms.pl
./tms.pl: 3: Syntax error: "(" unexpected

El mateix que a toomanysecrets.

Salutacions
--
Tim Allen - Consultor Técnico, OportunaNet
http://www.timallen.org

"Because you and I have been so injudicious as to display proficiency
at the task, we've been rewarded with the dirtiest jobs."
-Isaac Asimov, I Robot